Onsdag, torsdag. Samma visa varje vecka.

Jag vet inte riktigt vad jag aka tänka och tycka och tro.. Det går så långsamt nu att vi istället trillar baklänges. Jag vet iallafall vad det här är värt..

Haft en lovely kväll på jobbet. Lagom med folk, lagom med spel. Dock tog jävlarna mina marker som jag skulle vinna tillbaka! Grrr... Men äh, trodde nästan att jag skulle backa ett tag, men uppenbarligen gjorde jag inte det :)

På fredag ska jag förhoppningsvis hitta på något med mina underbara kusin Nathalie. Satt och nostalgiserade mig tillbaka i tiden när jag såg två tjejer på jobbet som verkade ha sjuuuukt kul. Ibland saknar jag tiden när det var hon och jag mot alla andra - verkligen alla andra. Aldrig haft en roligare period i mitt liv, och inte en bättre vän heller.. Håll tummarna för att vi hittar på något jävla roligt på fredag!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0