2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag sa ifrån. Jag fick nog. Det var det bästa jag någonsin gjort kände jag då.


Hur har ditt 2013 varit?

Det har varit upp och ner. Mest neråt faktiskt. Hade mycket ångest, många tankar på att fly livet från Stockholm. Få en chans att starta om i en ny stad med nya bekantskaper. Ungefär fram till april kände jag så. Sen har det mest varit upp, upp, upp! Träffade en underbar kille, en kille som verkligen vet hur man lyfter någons självförtroende och självkänsla. Vi inleder det nya året tillsammans, och jag är så grymt lycklig!

Tror du att år 2014 kommer blir bättre?
Det kommer det garanterat bli!

Blev du kär i år?
Ja, det blev jag. Det var, på riktigt, kärlek vid första ögonkastet. Jag föll så hårt och så fort så jag visste knappt själv vad som hände.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
Jag har inget speciellt datum så.. Men, min födelsedag. Och julafton. Och förhoppningsvis morgondagen.

Bästa köpet?
Min iPhone 5, som faktiskt betalades kontant! Så skönt att slippa ytterligare en räkning <3

Vad spenderade du mest pengar på?
Bensin, haha! Alla resor ner till Göteborg och tillbaka till Stockholm, Trosa-Stockholm, Bålsta-Stockholm.. Sjukt mycket pengar, vi tankade i en femhundring varannan dag ungefär :O

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Det var mycket som gjorde mig riktigt glad.

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Spring för livet - Sara Varga och The Story (med någon?).

Vem har du umgåtts med mest?
R och min son. <3

Bästa minnet från 2013?
Hm.. Besöket på Liseberg som vi gjorde i juni. Och när vi var på Kolmården! Helt lovely! :)

Har du haft ett förhållande 2013?
Ja, och jag har det förhållandet fortfarande.

Är det något du saknat år 2013 och vill ha 2014?
En hel familj. Min familj har alltf varit katastrof, och den kommer alltid vara det. Men jag saknar min familj och vill egentligen ha den hel 2014. Det bästa är dock om det inte sätts samman igen, för det blir alltid massa onödiga intriger och tjafs och bråk och lögner.

Vad önskar du att du gjort mer?
Varit på gymmet, litat på mig själv, litat på andra människor.

Vad önskar du att du gjort mindre?
Jag önskar att jag inte tillät mig själv att sjunka så djupt som ner till botten. Början av 2013 var verkligen ett helvete för mig. Jag har aldrig mått så dåligt psykiskt som jag gjorde då. Idag mår jag dock bra, eller bättre iallafall. Jag har fått mycket hjälp från olika håll, så måendet kommer nog fortsätta vara grymt bra!

Favoritprogram på tv?
Grey's Anatomy <3

Vad gjorde du på din födelsedag?
Jag bodde i Bålsta då. Umgicks med delar ur familjen, gick och la mig rätt tidigt. Blev väckt mitt i natten av min kärlek som kom med en fin ros till mig. Aldrig känt mig så uppskattad och älskad förut, faktiskt.

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns det nog alltid!

Vad fick dig att må bra?
Att lämna ett väldigt destruktivt förhållande bakom mig och inleda ett nytt, väldigt bra, med en person som kunde visa mig hur kärlek faktiskt ska vara.

Vem saknade du?
Jag saknade Ticke så fruktansvärt mycket. Varje dag, varje sekund och helahelahela tiden.

De bästa nya människorna du träffade?
Jag veeeet, mycket tjat om denna R. Men han och hans familj. Det är dom bästa nya människor jag träffat i år.

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
Fortsätt tro på dig själv och din förmåga att göra dig själv lycklig! Fortsätt kämpa för det du vill ha. Du kommer lyckas, believe me.







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0