Arbetsdag 2 av 3.

God morgon!
Trots att jag somnade sent och vaknade efter någon timme igen, innan jag lyckades somna om, så är jag faktiskt pigg. Hann dricka kaffe, duscha och sminka mig innan jag åkte till jobbet.
Jag börjar bli lite nervös inför fredagen som kommer. Inte för att jag ska hämta Ticke, utan för att vi ska till Familjerätten på samarbetssamtal. Jag ska, utan något moraliskt stöd, sitta och berätta hur jag vill att allting ska vara. Hur jag vill ha umgänge med Christopher, hur ofta jag vill att han ska vara hemma hos mig. Jag vill ha honom hela tiden, jag vill att han ska bo hos mig. Det är det jag vill få fram, men jag kommer inte få det så. Och jag vill inte slita bort Ticke från sina vänner, sin skola. Äh.. Blä.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0