Dags att åka!

Idag ska vi åka och storhandla. Eller okej, vi ska göra ett försök till att storhandla. Jag har gjort en lista på mat och sånt som vi behöver. Brukar aldrig göra det, utan går mest på (o)sunt förnuft när jag är i affären. Men idag ska jag försöka hålla mig till listan så gott det går.

Innan vi handlar ska vi åka och fixa lite saker som har med jobb att göra, och sen åker vi till R's föräldrar och tar en fika eller så.
Jag är inne på andra dagen utan socker så förhoppningsvis har dom inte tagit hem massa godsaker från jobbet. Det svåra är ju faktiskt inte att låta bli att äta, utan det är snarare att lyckas säga nej när det står framför en.. Men jag ska lyckas! PEPP!



Så sant så.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0