Dan före dopparedagen!

Good morning!
Idag kommer jag verkligen få känna att jag lever! Jag börjar jobba vid nio ungefär och slutar 18.30. Direkt efter jobbet ska vi åka hem och hämta julklappar och sen packa in oss i bilen igen för att åka till Motala. Yay!


Imorgon är det julafton och jag har ingen stämning alls inför det. Jag firar bara jul för Christophers skull. Det är väl ändå för barnen vi har jul? Aa, och så den där traditionen också. Usch, nästa år tänker jag inte fira hemma i Sverige. Jag ska åka utomlands med grabbarna och fira, det blir säkert bra det också. :)


Nu ska Ticke visa något trolleritrick han har övat på. "Flaggtrolleriet" heter det visst.




Kommentarer
sofie

Eftersom du verkar vara så nyfiken på saker och ting och vill veta saker om mig och barnen, som du själv valt bort från ditt liv, så kan du fråga mig personligen istället för att fråga andra.

Svar: Hahaha, jag har inte valt bort någon. Du valde bort. Jag har inte frågat någon om dig överhuvudtaget. Folk har berättat för mig att du förlorade barnen och jag frågade Petra om det stämde.
Saaaaandra

2013-12-24 @ 15:14:29


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0