En vecka till julafton.

Idag har jag varit ledig hela dagen! Låg i sängen och glodde på tv fram till 15 typ, sen gick jag ner till pizzerian och köpte pizza. Vilka idioter dom är alltså.. R ringande och beställde en funghi med oxfilé och en vegetarisk pizza med räkor. Vi fick tre, en funghi, en funghi med oxfilé och en vegetarisk med räkor. Aldrig någonsin kan dom göra rätt, aldrigaldrigaldrig. Men pizzan var god. Efter maten glodde vi på tv lite till, sen åkte vi till jobbet och räknade kassorna och sen drog vi till R's föräldrar.

Om en vecka är det julafton! Såna högtider ger mig alltid mer ångest än glädje, men det har nog att göra med dom trassliga åren när jag bodde med mina föräldrar.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0