Finally friday!

God dag! Sitter hemma och tycker synd om mig själv idag (igen). Jag hade feber i natt, och drömde hemska feberdrömmar. Kommer ihåg när jag var liten och hade feber.då drömde jag alltid feberdrömmar, och det var alltid om någon jätte med en sjukt stor näsa som stod vid fotänden på min säng. Varje gång jag tittade på jätten så flöt han liksom iväg och blev pytteliten fast ändå sjukt stor.. Äh, skumma drömmar som sagt..
Jag var bort till bageriet som ligger lite längre bort på gatan och köpte bröd för en stund sen. Det var inte gott. Jag är van vid jobbets bröd nu, det är riktigt bra kvalité på det brödet och dessutom finns det ungefär sjuttioelva olika sorter (inte riktigt, men ändå..). Brödet fick duga för idag iallafall.

Nu ska jag kila ner i tvättstugan och kolla om jag kan börja tvätta redan nu, orkar inte vänta till klockan tre.

Kolla vilken snygging, förresten! <3






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0