Juldagen 2013

Och så var det juldagen. Ticke väckte mig vid nio imorse och berättade att han hade ätit frukost alldeles ensam för han ville inte väcka mig och R. Sötunge! Han hade plockat fram yoghurt och müsli och tallrik och allt och sen plockat undan efter sig och dessutom diskat sakerna han använt! Amazing! :)


Vid tre åkte vi till R's föräldrar och åt mat. Dom firar jul på juldagen ( konstigt tyckte jag när jag hörde det första gången). Jag fick schampoo, balsam och någon mer hårgrej som var köpta på salong. Lär vara relativt bra grejer då :) Fick även serveringsfat typ, det blev jag riktigt glad över!

Imorgon kommer pappa hem till oss, han ska få träffa Ticke. Det var väldigt länge sen dom sågs, men det blir väl så med den här familjen.. Det är för mycket barn och barnbarn att hålla reda på typ, hehe..

Nu ska jag fortsätta jobba, ville mest bara ge ett tecken på liv. :)






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0