Julshopping.

Jag åkte till Kista direkt efter jobbet idag. Skulle köpa massor med julklappar, men hittade bara lite grann.. Köpte en grej till mannen min, och så köpte jag lite saker till mig själv som jag faktiskt behöver. Bl.a ett par pyjamasbyxor (eh,vaaa?!), en söt ljusrosa tröja, två linnen och någonting mer. Ska slå in något och låta det bli från Ticke :) Han blir så glad när han ser att jag har fått någontingn av honom! "Men mamma! Hur visste tomten det häääääär?" säger han med en förvånad ton i rösten. Äh.
Jag ska nog åka iväg en snabbis imorgon igen och handla julklappar till Ticke. Har dock ingen aning om vad jag ska köpa till honom. Svårt det där med sexåringar och deras önskelistor, dom vill ju ha allt! ;)

Nu ska jag invänta min karl så vi kan åka hemåt sen.. Sista jobbdagen imorgon för mig innan jag får en veckas ledighet!






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0