Nattinlägg.


Vi handlade idag, och med oss hem följde lite frukt. Äpplen, bananer och clementiner kigger i fruktskålen och ser fräscht ut. I kylen har vi ställt in nektariner.
Jag "fuskade" förresten idag.  Var så himla hungrig, allt jag hade ätit var en knäckemacka med två skivor ost på, och det åt jag imorse. Vid 18-tiden delade jag och R på en pizza. Två eller tre slices fick jag i mig, och sen när vi kom hem kokade jag ägg och åt det. Ticke käkade piroger, hand favoritmat sa han :)




Nu ska jag se på Broke Girls med älsklingen, och förhoppningsvis somnar jag in snart. Blir en lång dag gör mig imorgon eftersom jag tar en kollegas arbetspass..





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0