Nu är det fredagsmys!

Eller ja, det var det tidigare. Vi har ätit popcorn och lite godis och tittat på Sammys äventyr 2.



Eftersom vi bor i en tvåa har vi valt att ha teven i sovrummet, som egentligen är ett vardagsrum. Lägenheten är så dåligt planerad.. Bredvid det lilla köket vi har ligger ett rum som är lika litet som köket, det är tänkt att vara sovrum. Dock får bara en säng plats där, så ja. Det fick bli som det blev. 

Jag har, som ni sett, inte bloggat på någon dag. Internet på min telefon tog slut och latmasken i mig orkade inte fylla på det förrän igår. Jag orkade inte ens fixa med wi-fi som vi har hemma :) Hur lat är man inte då? Haha


Jag har inte gjort mycket nytta idag faktiskt. Åkte och jobbade imorse, och Ticke ville så gärna följa med, så det gjorde han. Vid 12.30 kom R och hämtade grabben. Jag slutade 18.00 idag, och direkt efter det åkte vi hem och gjorde absolut ingenting. Det kan också vara skönt ibland :)



Nu ska jag lägga mig och sova. Börjar jobba 10.30 imorgon och då vill jag helst vara pigg och glad! :) var sjukt trött på jobbet idag, kändes som jag skulle somna när klockan närmade sig 16.. Blä! :(

Ser heeeeelt borta ut! <3
Min egna Spiderman :)




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0