Saturday night

Det är sent nu och som vanligt kan jag inte somna. Ticke fick vara uppe lite längre ikväll så vi kunde ha lite lördagsmys och titta på film (samma som igår).


Imorgon ska vi åka till Jakan. Vi ska träffa Tickes mormor en stund och sen ska vi upp till Söderhöjden och hämta lite av mina grejer som är kvar hos mitt ex. :) Efter det blir det nog till att åka hem och bara ta det lugnt tills det blir dags att göra kväll.


Har ingenting speciellt att skriva om just nu, det händer inte mycket alls här. Det är jobb och jobb och jobb ungefär :)


Ja, just det! Jag skulle ju haft tvättstugan ikväll klockan 19. Gick ner med första tvättkorgen, svintung var den. Gick upp i lägenheten och hämtade nästa, minst lika tung, tvättkorg. Sprang uppytterligare en gång eftersom jag glömde tvätt- och sköljmedlet hemma. Väl nere i tvättstugan tänkte jag boka en ny tid till i slutet av bästa vecka. Letar efter min kolv, var fan har den tagit vägen?! Hm.. Där sitter den ju! Men... Vänta nu? 27/12? Var inte det igår? Alltså... Vänta lite. Vad har jag gjort?!
Tvättstugetiden var dagen innan, alltså igår. Kände mig så jävla arg över det! Hur fan kan man ta fel på en hel dag?? Jaja.. Nästa lediga tid var på måndag, so monday it is!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0