Söndag, dan för dan före..


Idag kände tydligen grabbarna att jag behövde frukost på sängen. Så gulligt av dom! Kaffet innehöll visserligen grädde istället för mjölk, men det kan jag leva med ;) Lite fett har väl ingen dött av? Hehe..
På tal om fett.. Jag har typ börjat med LCHF nu. Jag har verkligen gått upp fruktansvärt mycket sen jag började jobba på cafét! Man går och småäter någonting litet hela tiden. "Det här är så litet, så det kommer ändå inte sätta sig på kroppen" tänker man och så har man slukat i sig typ tre-fyra minibiskvier eller praliner. Varje dag. Och så en bulle på det också, för man "måste ju smaaaaaka!". Urk.. Men nu har jag satt igång! Går även på promenader i princip varje kväll, i rask takt. Promenaderna brukar bli ca 5-6 km långa, beroende på vilken väg jag väljer att ta. Hur som helst, mitt mål är att gå ner ungefär 8 kg. Inte för att just 8 kg behövs, utan bara för att 8 kg känns bra att bli av med. Jag räknar med att alla promenader och mina ändrade kostvanor kommer hjälpa mig mycket, och när jag börjar med gymmet igen så kommer jag dessutom få mer fasta former och kommer förhoppningsvis känna mig nöjd med kroppen igen.

Nu ska jag gå och köpa mjölk!

Älskade, älskade du <3







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0