Städning och sånt.

Trots att jag inte fick många timmars sömn natten som var så är jag inte sömnig. Lyckades skrapa ihop ungefär 2 timmars sömn, om man ens kan kalla det för det? När jag skulle ta bilen till jobbet var jag så trött att jag satt och letade efter var man satte in nyckeln.. Vi har en bil där man bara behöver ha nyckeln i bilen för att starta den.

Jag är precis klar med all ren tvätt från i förrgår. Nu ligger alla kläder i garderoberna, och jag ska sätta igång med att plocka undan lite så det är fint när min kärlek kommer hem. Köket behöver en rejäl omgång med rengöringsmedel, men det orkar jag inte i natt.

Imorgon är jag ledig från jobbet, så jag ska försöka vila så mycket som möjligt, för på tisdag börjar jag 5.30! Hua.. Dock tycker jag bättre om morgonpassen än kvällspassen, för man har hela eftermiddagen och kvällen kvar efter jobbet. Nej, nu ska jag plocka lite.


Såhär ser vår balkong ut just nu. Döda växter i krukor, usch!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0