Tisdag 10/12



Hallå! Jag är fortfarande bedövad i munnen sen jag var hos tandläkaren. Idag behövde han bara använda tre sprutor med bedövning till skillnad från dom andra gångerna då han behövt minst fyra. Ett besök till har jag, sen är det klart!

Fick förresten ledigt från jobbet idag. Jag och en kollega hade dubbelbokat, och eftersom jag ändå skulle till tandis idag så fick jag ledigt. Imorgon är det dock back to reality igen. Börjar klockan 11.00(!!!!!!!). Värsta sovmorgonen, haha.

Nu börjar klockan bli så pass mycket att jag ska köra hjärtat till jobbet och sen åka till IKEA en sväng och köpa lite nödvändigheter. Skohorn och papperskorg till badrummet är prio ett!


Idag trillade skolfotona ner i brevlådan! Min stora, fina prins <3




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0