Alla hjärtans dag nu, va?

Ja, det är ju tydligen det. Dock har dagen inte ens börjat för de flesta, klockan är ju bara 01.30.. Jag har ägnat flera timmar åt att plugga. Blev klar med en uppgift i marknadsföring för lite drygt 20 minuter sen, så nu är den inskickad och färdig. Bara tre uppgifter kvar att göra tills på fredag då.. Suck. Äh.


Dagarna flyter på. Christopher är världens goaste grabb! Han pratar konstant, verkligen konstant! Har han ingen att prata med så ser han till att hitta någonting att prata med, haha! Helgen som var tillbringade vi hos en vän och hennes tre barn. På lördagen var vi ute på gården och lekte, hoppade studsmatta (i snön, ja!!) och hade allmänt roligt.

På fredag åker Ticke härifrån igen, känns väldigt vemodigt att han ska göra det.. Han har förresten fått sin första "vuxentand"! Det är en till på väg, samtidigt som han har ytterligare en lös tand. Stackaren, han lär väl vara tandlös innan nästa tand dyker upp! :)


Egentligen händer det inte så mycket runt omkring oss för tillfället, jag börjar tröttna på att bara vara hemma och plugga så jag har börjat kolla efter extrajobb. Har väl ett på G, ska nog dit nästa vecka och provjobba lite om allt går som det ska.

Som ni märker har jag tydligen inte mycket alls att förtälja.. Ska lägga mig i sängen nu med katten och Dennis, och se till att Escobar kommer in i rummet och lägger sig också :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0