Godkväll måndag!

Jag har inte fått speciellt mycket gjort idag.. Dammsugit och torkat golven i hallen och köket, sen dog min ork. Jag har ju visserligen pluggat lite också, men blev så himla besviken på mig själv när jag såg betyget på en av redovisningsuppgifterna, så jag tappade motivationen helt. Det är vän det som är lite farligt när man pluggar på distans.. Man blir lätt distraherad av annat eller tröttnar snabbt. Något så tråkigt som att göra rent ugnsluckan blir plötsligt en spännande grej att göra, haha. På tal om det, jag gjorde faktiskt rent den idag. Och på köpet hade jag sönder två pinnar som håller fast glaset, så imorgon kommer någon från JHAB hit och fixar i ordning den igen.


Dags för mig att sova nu. Imorgon ska jag plugga lite medan Ticke får sitta och rita och skriva och sånt. :)



Kommentarer
Jenny

Vilka fina bilder!!

2013-02-21 @ 07:06:28
URL: http://caspadia.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0