Torsdagtorsdag.

Ja, jag vet... Jag borde sova för ungefär några timmar sen. Typ. Men jag har så mycket med skolan just nu, så jag prioriterar den framför sömnen, dumt nog.. Det blir ju lätt så att man halkar efter om man inte har tillräckligt med disciplin att sitta och nöta skolarbete tills man är klar. Blä! Men, snart är jag klar. Har en uppgift kvar att skicka in, den ska vara inne imorgon, och sen kan jag planera mina dagar efter hur mycket jag ska plugga och så. Nu kommer jag dessutom börja jobba lite grann också, känns så skönt! Inte nog med att jag kommer få in lite mer pengar då, jag kommer dessutom slippa sitta hemma dagarna i ända :) Yay!


Nej, om jag kanske ta och lägga mig i sängen nu..? Dennis ska få väcka mig innan han åker imorgon, förhoppningsvis kommer han in med kaffe till mig. Godnatt! :)



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0