Den tröttaste fredagen, ever!

Jag vaknade för ca. 30 minuter sen.. Gäspar i stort sett hela tiden. Kaffet står här på bordet och bara väntar på att få bli uppdrucket. Ögonen kliar, måste bli av med gruset, haha. Men jag gnäller inte. Nejnejnjej, inte får ni tro att jag gnäller! Jag ska precis sätta mig och plugga lite marknadsföring, och skriva klart uppgiften till det. Jag har bara sjuttioelva uppgifter att göra nu, känns det som. Men jag klarar det. Jag klarar det, för jag tycker att det här är roligt och då klarar man det mesta. Eller hur?
Jeeeeeez, jag måste hälla i mig kaffet nu så hjärnan vaknar till liv. Ttyl.
 
Lite kärlek.
 
 


Kommentarer
Jenny Ryman

Dödens är positionen utvändigt ledaren! Man brukar inte vilja få den positionen för man har ingen rygg att gå i, plus att man är ett spår ut, alltså lite längre väg till mål...

2013-01-13 @ 06:52:24
URL: http://caspadia.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0