I Motala

Vilken helg! Åkte hem till en människa (haha!) i fredags och sov där tills igår då jag blev hämtad av N från Blacka :) Han skjutsade mig till min syster och hennes familj i Motala, supersnällt! Käkade middag här, hemmagjord pizza, och så drack jag och Petra lite vin och smällde i oss massa popcorn. Idag drog vi iväg till stallet. Tog in Calvados och Fanzy och fixade i ordning dom så vi kunde rida en sväng. Jag red Calvan, supersnäll men lite stirrig ibland ;) Ska försöka ta mig hit en gång i månaden så jag kan umgås med sis och familjen och så :) när vi kom hem från stallet gick och Claudia ut med Escobar på en promenad. Claudia är en jäkel på att prata, trodde nästan öronen skulle trilla av efter ett tag, haha! :) Sen åt vi middag, och så har jag och Claudia kört kvällsgympan, inhalation och gurgling. Hon har bestämt sig för att sova med mig i TV-rummet i natt och kommer väcka mig så fort hon vaknar imorgon bitti. Vi ska fixa lite kaffe då och tydligen någon överraskning åt hennes föräldrar.

Har även fått några centimeter avklippt på håret, Stephanie tog tag i det ikväll :) Håret känns lite tjockare nu, jätteskönt! Nä, nu ska jag försöka sova så jag orkar upp imorgon. Åker tillbaka till Stockholm då och får med mig en liten Maja :)



Kommentarer
Nathalie

Heter katten Maja?

2013-01-28 @ 20:02:24
URL: http://www.sessia.blogg.se


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0