Så ruskigt irriterad!

Jag är nu inne på tredje veckan med studier. Allt går helt perfekt, förutom i en av kurserna. Eftersom jag pluggar på distans så ska jag göra diagnoser (två per vecka) som är närvarogrundande.Men i en av kurserna kom diagnoserna upp först i fredags och i samma veva blev jag avstängd från kursen på grund av för lite aktivitet i kursen. Mejlade distanschefen då och han la till mig i kursen igen när jag hade förklarat vad som hänt. I samma kurs har jag nästan gjort klart första redovisningsuppgiften som ska vara inlämnad på fredag (om TVÅ dagar). Jag är nästan klar, har bara lite finslipning kvar på den uppgiften. Men näääää, då är det klart att PUCKOT till lärare har ändrat uppgiften, så nu har jag TVÅ dagar på mig att göra en jävla uppgift på fyra A4-sidor med teckenstorlek 10. Skitkrångligt! Jag har mejlat min lärare nu och ja, jag kan väl erkänna att jag kanske, möjligen, perhaps inte låter alltför trevlig i mejlet... Men jag kräver ett svar från henne nu. Jag får aldrig svar när jag mejlar henne, blir helt frikking galen på det här!
Jag har ju verkligen sett fram emot att börja plugga och när jag väl gör det - ja, då kantas studierna av problem. Stora som små. Jävla skit!
 
Äh.. För att inte göra det här inlägget så himla negativt kan jag dra upp två bra nyheter! På lördag drar jag ner till Motala och stannar tills på måndag. Vi ska få en liten tillökning i familjen (igen!). Och nästa lördag åker jag och en människa ner till Göteborg och hämtar min underbara son! Han stannar till den sjuttonde februari, längtar som FAN! Nu ska jag ut med Escobar på en sista runda, när vi kommer in ska jag hänga sista tvätten och sen är det dags för mig att fixa mig i ordning så att jag kan gå och lägga mig. Är helt slut i kroppen... Hela dagen har gått åt till att städa, så nu är det rent och fint här hemma!
Vet ni hur mycket jag avgudar min son?
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0