Onsdaaaaag.

Nu har jag städat några av rummen i lägenheten. Fy sjutton vad det är jobbigt att städa en stor lägenhet! Bara hallen, köket och vardagsrummet har tagit flera timmar, och då har jag ändå fyra sovrum kvar plus badrummet, duschrummet och lilla toaletten. Geeeeez!
Ticke är hemma hos sin kompis och leker. Han fick en tid att passa (klockan fem), för han ville känna sig som en stor grabb :) Jonathan, pappa och Daniel kommer hit om ett tag också, J ska vara barnvakt ikväll så jag kan sköta mitt jobb.

Vi har förresten fått tillökning i familjen! En svart liten hankatt vid namn Legolas (aka Lego). Supersöt och lekfull precis som en kattunge ska vara.

Nu ska jag börja med maten, och försöka fixa i mitt sovrum samtidigt. Ser ya!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0