Sommaren är här på riktigt nu, va?

Igår jobbade jag i Norsborg och det gick skitbra! Har fått några fler pass där den här månaden, så nu har mina lediga kvällar i princip försvunnit. Men det gör faktiskt ingenting. Huvudsaken är att jag är ledig när vi åker till Kolmården :)
Ikväll är jag i Högdalen och jobbar. Blev sjukt trött när jag kom hit.. Kan vara för att jag inte sov alltför bra natten till idag, plus att vi varit iväg till IKEA och sånt också och handlat lite nödvändiga saker hem. Det kommer bli så fint på uteplatsen sen! Fattas några kuddar och lite filtar, sen kommer det vara uuuunderbart att sitta där på kvällarna! Funderar på att köpa någon form av partytält också och ställa upp, samt lite utebelysning? Får se vad som sker.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0