Världens bästa.

Christopher är världens bästa grabb! Imorse (läs: igår morse) när han vaknade så väckte han mig försiktigt. Han skakade lite på mig och sa "Jag älskar dig, mamma. Kom så går vi och gör kaffe.". Hur underbart som helst att vakna till.
Och på kvällen var han också världens mest underbara grabb. Jag påminde honom tio minuter innan läggdags att vi snart skulle fixa oss i ordning för sängen. När jag, 10 minuter senare, ropade på honom kom han till mig direkt. Borstade hans tänder och så kissade han, sen gick han och la sig i sängen och jag la mig bredvid och startade hans playlist på spotify. Dryga kvarten senare snarkade han sådär gulligt. Älskade barn! <3



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0