Håhå, jajaaaa!

Jag har varit och jobbat idag, ingenting ovanligt va? Började med att jobba på cafét, 10.30-20.00, sen drog jag iväg till mitt andra jobb, 21.00-01.00. Hela dagen har varit ett rent kaos i mitt huvud. Fick ringa och gnälla lite på en leverantör om turkyoghurt som hade kort datum, dock kom jag på sen att det inte alls var så kort datum som jag sa till leverantören. Men, det är skitsamma. Det blir ju alltid något fel när leveransen kommer, så varför inte gnälla lite extra? Nä, hela den här dagen har känts som ett helvete. Slog i huvudet imorse också, i badrumsspegeln så den gick sönder. Eller var det igår kväll? Don't remember. Vilket som så har jag väl sju års olycka att vänta nu?

Längtar som sjutton tills på fredag! Ska in och jobba några timmar på förmiddagen, sen sticker jag iväg och tar ledigt några dagar. NAJSBAJS. Och ja, på det andra jobbet gick det mycket bättre än på cafét. För er som undrar, alltså.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0