Sjukstuga

Usch och fy sjutton! Dennis är sjuk, och firandet som jag planerat in för Ticke idag blir inte av. Inte för att det gör så mycket, det är ju ändå på onsdag prinsen fyller år.

Igår var jag och N på Gekås i Ullared. Hade hoppats på att hitta mer kläder än vad jag gjorde, sortimentet var inte det bästa.. Men lite nytt kom jag hem med, både till mig och Ticke. :) Köpte lite småsaker också, inget märkvärdigt, men sånt som jag har velat ha ett tag. Typ en pajform och en brödkavel. En ny kaffeburk blev det också! :) Kom även hem hem några nya t-shirts till mig och en vanlig svart kofta. Gillar't! Nu ska jag ta ett bad, sen ska jag och Ticke äta frukost.





Kommentarer
Jenny Ryman

Snygg burk!

2013-03-31 @ 01:47:15


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0