Jeppensijepp.

Igår var jag och Ticke på bio med en vän. Vi såg Croodarna i 3D och för första gången någonsin lyckades jag se hela filmen utan att ta av 3D-glasögonen. Filmen var bra, sådär gullig och så. Sen när den väl var slut fick jag popcorn över heeeela mig.. Jag hade popcorn på ställen jag inte ens visste existerade typ, haha!

Idag ska jag och Ticke ut på promenad med Escobar och Anthony. Sofie aka iväg och övningsköra, så jag ska vara barnvakt åt A. Tänkte försöka hitta någon lekpark där Ticke kan leka av sig massa energi. I Trosa verkar utbudet inte vara speciellt stort, har mest sett lekparker för småbarn. Men jaaaaja, det löser sig.

Nu ska jag fixa i ordning mig och Ticke och lille A.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0