Måndag, va?

Jaha, nu har det gått lite mer än en vecka. Jag och D är inte tillsammans längre, och jag är väl på G att flytta därifrån. Eller, jajaaaa okej. Jag har typ redan gjort det. Känns som att det blir som för några år sen när jag flyttade runt till höger och vänster.. Men det är det värt, för tillfället iallafall.

Jag och Ticke är i Trosa hemma hos Sofie och barnen. Veckan som gått har varit rätt katastrof bland barnen, dom leker typ aldrig snällt med varandra, haha. Men det är kul att vara här, skönt med lite socialt liv för omväxlings skull!

Igår somnade jag med Ticke i sängen, redan vid åtta! Vaknade vid åtta imorse sen, så jag har väl typ sovit ut efter nätterna utan sömn..

Jag och Ticke ska snart åka iväg och hitta på någonting roooooligt. Typ. :)

Det blev ett väldigt osammanhängande inlägg idag, men what to doooo?



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0