So, you didn't see that one coming?

Så tänkte nog Anthony imorse (6.30!!) när han la av världens blajj i sin blöja. Jag kan nästan lova att stanken som jag vaknade av skulle kunna återuppliva dom döda från år 1347. Utan överdrift! Det var bara för mig att kliva upp, trots mindre än två timmars sömn..

Så ja, nu är jag och alla barn vakna och frukosten ska strax dukas fram. Om ett par, tre timmar ska jag och Ticke till Stockholm eftersom han ska till sin pappa idag.. Blä.
Dom här två veckorna med Ticke har varit helt lovely. Vi har hunnit göra en hel del saker, men även bara varit hemma och inte gjort någonting alls.

Nu ska jag fixa frukost..



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0