Störande moment.

Det har varit mycket på sistone. Mycket tjat och gnäll och gnat och ännu mera tjat. Folk verkar, av någon märklig anledning, tro att jag inte mår bra. Det är fel. Jag mår så fruktansvärt bra just nu, jag känner mig mer levande än jag gjort på väldigt länge.
Jag gör det jag känner för att göra, lever som jag vill. För en gångs skull är jag verkligen glad på riktigt.

Jag har insett att sättet jag levde på för ett tag sen inte var sunt. Det var inte sunt för någon människa. Det var så mycket lögner och annat som påverkade hela tillvaron på ett otroligt sätt.

Men nu, NU jävlar. Jag är så jävla glad, helafrikkintiden.



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0