Bara resten av veckan kvar :)

Idag, på min lediga dag, vaknade jag galet sent! Haha, 15.54 stod klockan på. Vaknade verkligen till liv då och insåg att, shit! jag har sovit bort hela jävla dagen! Galet. Undrar hur jag kommer sova i natt. Känner mig lite mossig i huvudet, men det är säkert så bara för att jag sov i typ tolv timmar. Eller vad tror ni?



Imorgon ska jag jobba på cafét. Känns sådär att komma tillbaka dit efter två dagars ledighet (varav en då jag var sjuk). Jag behöver ett arbete där jag kan utvecklas hela tiden, jag klarar inte av att stå och stampa på samma fläck om och om igen. Men ja, dock är det kunde att jag trivs satan så bra på jobbet! Kommer inte lämna det på ett tag.


Ikväll skulle jag egentligen varit ledig, men min bättre hälft har slitit som ett vilddjur senaste månaden (månaderna) och behövde få vara ledig, så jag tog hans pass. Det här jobbet är också jävligt kul! Dock finns det väldigt skumma människor som spelar. Vissa lägger bara in 20kr och gråter nästan blod om dom förlorar tjugan. Andra slänger in flera tusen och går sen med en liten axelryckning om dom förlorat. Och så finns det dom som skriker, svär och har sig oavsett hur det går. Dom värsta är dom som "ska slå sönder bordet, dig och alla runt omkring". Men äh, bara ta folk med en nypa salt egentligen. :)




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0