En kväll mitt i veckan, onsdaaaaag!

Efter jobbet idag körde jag mannen till hans jobb. Åkte sen tillbaka in till stan och mötte upp två kollegor för att gå ut och ta ett varsitt glas alkoholhaltig (eller icke alkoholhaltig, välj själv) dryck. Vi började på Underbara bar, ett litet och mysigt ställe någonstans på Söder. När vi kände att vi var klara där gick vi vidare till Medborgarplatsen, till Bar 54. Jag köpte en sjukt god alkoholfri drink, riktigt syrlig, precis i min smak! Tjejerna tog ett varsitt glas vin. Nästa gång jag följer med ut sådär, då tänker jag inte använda bilen, det är iallafall säkert!
Men aaaah. Vi hade iallafall kul :)


Just nu sitter jag och väntar på att min kära karl ska bli klar på jobbet så vi kan åka hem och sova. Om sex dagar har vi ett nytt hem som vi verkligen kan kalla hem! Helt stört vad jag längtar. Vill flytta dit nununuuu! Ligger nära till precis allting, vara någon station ifrån T-Centralen med tunnelbana, 10 minuters promenad till jobbet.. Nära till allt, helt enkelt. Satan i gaaaaatan vad jag längtar!






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0