Lite uppdatering

Dagen efter att jag hämtade Ticke förra helgen åkte vi iväg till Ringen för att shoppa. Köpte kläder och skor till honom för 2.500 ungefär. Det kändes så skönt efteråt att ha gjort något riktigt vettigt för pengarna! Det blev lite nya tröjor, byxor och t-shirts, samt lite basic (underkläder, hur tråkigt??). Och så fick faktiskt Ticke välja ut en jacka helt själv. Jag kikade först på en svart jacka, med päls på luvan, som skulle vara perfekt i vinter för honom, den var verkligen jättefin! Men nä, den dissade han satan. Han valde en svart jacka istället. En svart jacka med gula detaljer! "Det är snyggt, mamma!" sa han. Och ja, jackan är snygg. Och Ticke är väl tillräckligt gammal för att få välja en jacka han ska synas utomhus med i vinter? Min grabb <3




Vi har även köpt en spiderman-dräkt. Som han har tjatat om en sån! När han äntligen fick den var han heeeelt överlycklig, han älskar den.







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0