Torsdag

Usch, känner mig så seg! Orkade knappt fixa mig i ordning imorse, men det var bara kliva upp och hoppa in i duschen ändå. Lyckades med att sticka in mascaraborsten i ögat när jag sminkade mig, så var tvungen att tvätta bort och göra om igen. Tur att jag kliver upp tidigare än jag behöver då :)

Jobbar 10-18.30 idag. Det värsta med att börja såhär sent är att man aldrig riktigt kommer igång. Kroppen och hjärnan vaknar aldrig till liv riktigt, även fast man försöker kicka igång med kaffe och redbull. Nåväl, det är bara jobba iallafall. Hoppas på att jag får öppna nästa vecka, för då jobbar jag bara 6-14.30 :)





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0