11:e september. <3

Åkte till Bålsta idag och träffade syster, hennes kiddosar och morsan. Träffade fläskobar också, som inte alla är fläskig längre.
Det blir ingenting med någon fodervärd på honom. Jag ska ha honom själv istället. Han mår allra bäst hos mig. Så fort jag flyttat in i nya lägenheten ska jag ta hem honom. Önskar jag kunde göra detsamma med Ticke, men där har vi ju väldigt delade åsikter, jag och hans andra förälder.

-

Från och med idag tänka jag köra på kolhydratsmetoden. Jag behöver gå ner 5-6 kg känner jag, och det passar bäst att banta när man tränar, va? :)

och just idag tänker jag på chris.
<3




Kommentarer
Kev

Kraaaaaaam

2013-09-11 @ 22:42:55


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0