Finally!

Hallå! Kom precis hem från gymmet. Körde bara 40 minuter, men det räckte gott och väl. Stod på crosstrainern hela tiden, förutom dom tio sista minuterna då jag gick i snabb takt på löpbandet. Fy faaaaan vilken dålig jävla kondition jag har! Helt stört. Ska försöka ta mig dit imorgon också, kanske får med mig Sofie då? :) Hon skaffade gymkort idag, och min födelsedagspresent från pappa blir (förhoppningsvis) att han kollar hennes grabbar någon timme två-tre dagar i veckan så vi kan träna. Mitt mål är att komma ner 5 kg i vikt samt att få fastare rumpa, lår och mage. Och så vill jag självklart må bättre av träningen också, det är viktigt.

Fick förresten en present av Sofie redan idag. Helt frikkin' amaaaazing!



Slängde i en blond färg i håret tidigare på dagen också. Blev rätt nöjd, förutom att jag tycker att jag ser ut som en morot i hårbotten medan Sofie säger att det är guldigt nästan.


Dags för lite systertid!






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0