Godnatt, ni fina!

Huvudlös = tanklös?

Jag kom nyss hem från jobbet. Åkte till Jordbro först och jobbade 1,5 timme men jag kände att jag inte skulle orka sitta där hela kvällen, så jag frågade en kollega om han ville byta pass med mig så jag kunde få jobba i Handen istället. Sagt och gjort; så jag drog dit runt 21.30. Jag älskar det stället! Personalen, gästerna, musiken.. Ja, hela atmosfääääären! Jag ska jobba där imorgon också (trots att jag egentligen vill vara ledig för att gå på kräftskiva med grannarna!).

Hela min kropp känns som någonting som precis plockats upp från en soptipp, så jag ska faktiskt försöka sova nu.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0