Helg! :)

Hallå där!
Håller på för fullt i tvättstugan, vi har ju en hel del som måste tvättas idag eftersom jag inte haft någon tvättid på länge.. Tre tvättkorgar fulla till bristningsgränsen ska jag tvätta upp idag.

Ikväll är det kräftskiva med grannarna, får se om jag ska dit, det beror helt på om jag får ledigt ikväll eller inte. Jag hoppas att jag kan ta ledigt. Sist jag tog ledigt en lördag förstördes ju hela kvällen av att jag faktiskt inte alls skulle vara där jag ville vara, så istället satt jag hemma.


Igår träffade jag min lillasyster en sväng.  Vi tog en promenad med hundarna, och sen var jag tvungen att åka typ direkt.

Känner att det inte finns så mycket att skriva, lär uppdatera mer under dagen!







Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0