Mitt i veckan, YAY!

Menåååååh. Skrev ett lagom långt inlägg, gick in på bilder och skulle plocka fram en bild, och när jag valt ut rätt bild och skulle tillbaka till blogg-appen råkade jag stänga ner den! Bland det värsta som finns, speciellt eftersom jag inte ens kopierat skiten.

Nåväl. Det jag skrev var att jag egentligen skulle fixa mina fransar idag, men hon var tvungen att boka om tiden tills imorgon istället. Så idag ska jag faktiskt springa ner i tvättstugan vid 10 och kolla om den är ledig. Hoppashoppas! Annars får grabbarna återanvända kläderna lite till. Mina nycklar är ju spårlöst försvunna så jag kan inte boka någon tid.. Så går det när jag  lämnar ansvaret på mina nycklar till karln min.


Funderar på om jag ska ringa och kolla om det finns någon tid för naglar idag.. Mina börjar se väldigt slitna och tråkiga ut.


Nu ska jag dricka kaffe, sååååå vi hörs sen.




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0