Natt till tisdag

Tjatja bloggen!
Jag har varit ledig två dagar från jobbet nu. Hur lugnt och skönt jag har haft det? Inte alls. Eller lugnt har jag faktiskt haft det, men det har inte varit en skön ledighet. Hade önskat att jag kunde göra något produktivt när jag väl är ledig, men ikke.
 
Kolla vad som hände adaptern till min laddare idag! Hade telefonen i laddaren i
ungefär 15 minuter, på den korta tiden hann detta hända..
 

Nåväl, imorgon börjar skollan. Jag ska vara är från 17.30-20.00, dööööda mig någon! Eller inte. Låt mig leva, bli klar med skolan, jobba några år. SEN får vi se om jag är redo att kasta in handduken.
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Tjingtjing, see you later!
 
#förvuxenfjortis #älskarhashtags #prataralltidjobb #YOLOffs
 
 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0