Natt..


Jag åkte till Skärholmen igår och fixade mina naglar, tog bara naturellt den hår gången, så det är inget att visa upp :) Nu har jag bara förstärkning på, för mina egna naglar har vuxit satans mycket! Och idag, vet ni vad jag har gjort idag? Mina fransar! Nu behöver jag inte använda mascara för att få fokus på ögonen, för det fixar mina fransar så bra själva!

Behöver nog färga underfransarna bara :)

Haha, jag har fortfarande ont i min handlob sen i förrgår när vi hade HLR-kurs i skolan.. Det var en upplevelse. Intressant och lärorikt, men jag ska gå en extrakurs i HLR för barn. Känns ganska viktigt.

Jaja, nu ska jag gå och lägga mig. Väntat på karljäveln ett bra tag, men han dyker väl upp när han behagar.

Godnatt!




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0