Tisdag morgon(?).


Här sitter jag, på trappan, helt nyvaken. Har en hel del att göra idag. Det sista nytvättade från igår ska in i garderoben, jag ska städa lägenheten, åka och hämta min bok som jag glömde på jobbet igår, och sen åka till skolan för att skriva prov. Tänkte försöka klämma in en ett pass på gymmet också, om jag hinner.


Åkte nattbuss från centralen till Gullmarsplan igår och var tvungen att gå därifrån till Hammarbyhöjden. Av någon anledning skulle det ta nästan 1,5 timme att åka nattbuss ända hit, så jag skippade det och tog en sjuhelvetes snabb promenad istället. Skönt med frisk luft efter att ha haft relativt mycket att göra på jobbet.




Nu ska jag ta tag i vardagslivet.






Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0