Vad gör jag vaken?

Hallå där!

Klockan är mitt i natten och jag är fortfarande vaken. Ska städa undan från min och Tickes pizzakväll, och sen faktiskt gå och lägga mig. Är så trött, och jag behöver några timmars sömn i natt om jag ska ork med morgondagen.

Jag och min lille apunge <3

Imorgon ska jag och Ticke till svärföräldrarna och säga hej! Vi ska äta lunch där, umgås lite och sen sticker vi hemåt igen. Ska på inflyttningsfest (blir väl mest lite mingel för mig och C) kl. 15 hos en av grannarna. Annars kommer dagen nog vara rätt lugn.. Jag kanske tar med grabben min på bio? Får se helt enkelt.

Världsbästa sonen!


 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0