Måndag - back on track.

God morgon!
Igår var det min lediga dag. Den spenderade jag i hemmet i sällskap av lite städattiraljer. Orkade faktiskt inte vara så noggrann igår så jag tog bara det allra värsta.. Vid 13-tiden var jag klar, så då åkte jag till nya cafét och började förbereda inför idag. Skrev även om två av tavlorna vi har, så sjukt jobbigt! Men bra blev det nog.

Och på tal om ingeeeeenting alls. I mars ska jag på rättegång angående mannen som jagade mig med ett järnrör i augusti. Sjukt nervig, för det betyder att jag måste sitta och prata inför massa folk. Scaaaary.

Nu ska vi dra till Axfood och handla :)




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0