Dag nummer tvåååå

Hm... Har alla tagit semester? Det har varit helt dött på bloggfronten sen nyårsafton. Både läsare och bloggare verkar ha förlorat internet? Men jag försöker väl fortsätta som vanligt! Dock blir det ju ändå inte så många inlägg om dagen för mig, blir lätt att jag glömmer bloggen då jag har massa annat inplanerat hela tiden.

Idag har vi inte gjort mycket alls faktiskt. Började morgonen för mig redan 03.30(!!), vaknade pigg som en mört då! Det kan ju bero på att jag somnade vid 19.30-20.00 igår kväll.. Hehe. Vid halvsju körde jag min kärlek till kontoret så att han kunde få jobba lite, själv gick jag in på jobbet för att hämta en kaffe och kolla schemat. Kollegorna blev måttligt förvånade när jag visade mitt vackra tryne där så tidigt på morgonen :)

Har en jobbdag kvar denna vecka och det är imorgon. Börjar klockan 10 då och kör stenhårt fram till 18.30. Bästa tiden egentligen, men jag älskar ändå morgonpassen mer <3

Middagen är intagen, det blev pannkakor med sylt. Det gjorde min son överlycklig, han är ett stort fan av pannkakor!


Nu ska jag ta tag i det där med städningen, annars kommer det aldrig bli av.

Hur ofta "ska" man städa? 


Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0