Efter jobbet tar jag en välförtjänt helg!

Hejhejhallå!
Åkte hemifrån vid tio idag för att hinna köpa ett par träningsbyxor innan jobbet. Hittade ett par på H&M, så lovely! Det finns enpraktisk ficka baktill på byxorna, som antagligen är tänkt för nyckel och gymkort typ, men där får även telefonen plats. Precis vad jag varit ute efter. Så, antingen drar jag och tränar mellan jobben idag, eller så trånar jag efter jobbet i natt. Får se hur det blir.

Annars händer inte mycket idag. Jag ska jobba till 18.30 ungefär. Väntar även samtal från karljäveln, så spännande! :D

Helt underbart väder idag, inte för kallt och inte för blåsigt. Snön yr runt som glitter från himlen :') Är på helt frikkin' underbart bra humör idag (trots att jag råkade slita ner rullgardinen och fick den i huvudet när jag vaknade imorse)!


Efter jobbet tar jag en välförtjänt helg, blir kvällsöppna idag och imorgon, annars är jag heeeelt ledig!








Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0