En helt vanlig fredag i vanlig ordning :)

Jag måste vara få berömma mig själv nu! Klev upp klockan åtta imorse. Fixade mig i ordning, väckte grabbarna, fixade frukost och så drog vi iväg till jobbet. Jobbade hela dagen, lite trött var jag minsann, men det är jag ju tydligen alltid :) efter jobbet körde jag stora grabben till jobbet och sen åkte jag hem. Käkade knäckemackor i brist på fantasi och sen, vet ni vad jag gjorde sen?! Jag ställde mig på löpbandet. Eller ja, stod gjorde jag inte. Först gick jag rätt snabbt, och sen sprang jag! Haha, grannarna under lär ju undra om det var jordbävning på G! Men åh, vad skönt det var! Efteråt la jag mig rakt upp och ner i sängen och andades djupt och kände mig så jävla bra.

Jag vet, jag har snyggaste väskhängaren ävaaaah!

Och nu ska jag fixa mig i ordning lite snabbt så jag kan dra iväg på jobb igen. Kör en timme på Söder för att sen åka till Handen och köra resten av kvällen.





Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0