En helt vanlig söndag.

Tidigare idag när jag låg i ett varmt, skönt bad fick jag sällskap av katten. Han satt på locket till toaletten och pratade som sjutton.
Dom gånger som jag riktigt kelar och gosar med honom är när jag är ensam hemma och ska sova. Då brukar han komma och lägga sig precis vid nacken på mig och spinna och prata. Visserligen är jag hemma ensam rätt ofta när jag ska sova, så det blir ju åtminstone några gånger i veckan som han får massor med kärlek! 


Just nu är jag på jobbet. Min käre karl vaknade inte riktigt upp ordentligt, så jag snodde hans pass :) ska egentligen jobba till 03, men jag stänger klockan tolv istället.


Nu ska jag fortsätta frysa en stund..




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0