Ett skolbarn

Nu, när jag äntligen tagit tag i saker och ting, då kommer den igen. Den där jävla klumpen i magen. För jag vet ärligt talat inte om jag klarar det. Plugget, ni vet. Den där jävla skolan. Eller jo. Jag vet att jag kommer klara det. Men jag vill alltid ha så jävla mycket att göra, jag har redan två jobb och vill egentligen inte sluta på något av dom. Men det får bli så ändå. Och det blir jobbet som tar mest tid och utrymme jag slutar med. Från och med i mars ska jag fokusera på skolan igen, ta tag i det ordentligt och se till att bli klar. 3 terminer kommer jag läsa, och jag måste klara det. Jag måste. Jag ska bevisa för mig själv, en gång för alla, att jag visst har något att komma med! Jag ska se till att få bra betyg, att göra allting i tid, inte skjuta upp för att jag inte orkar. Den här gången ska jag inte ta på mig för mycket. Yes. Jag klarar det!



Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0