För jag kan inte sova nå meeeer

Ligger helt sömlös i sängen. Ticke är fortfarande vaken(!), trots att han legat i sängen i två timmar lite drygt. Att han orkar är för mig ett mysterium.

Imorgon är det som sagt jobb som väntar. 8,5 timme ska jag jobba, helt frikkin' lovely! Vi har börjat med semlor på jobbet, och det är tur för mig att jag inte gillar sånt :) äter bara locken på semlor - om jag ens skulle få för mig att äta en.
Jag tar med mig paddan och lite leksaker till prinsen imorgon så han har något att roa sig med medans morsan jobbar. Min fina lille charmnisse :) Han pratar så himla mycket om allt och ingenting hela tiden så det är ju tur att han inte kommer vara ensam imorgon, mjehehehe.

Nä, känner mig sjukt tråkig och rastlös. Spenderade en del av kvällen med att vika tvätt och plocka lite bland kaoset som blev efter att vi hämtade saker hos exet. Helt ärligt tror jag att jag behöver minst en herrgård för att få plats med alla mina onödiga saker jag samlat på mig under åren. Eller så behöver jag vara en utrensning?




Kommentarer


Vad har du att säga?


Namn:
Ska jag komma ihåg dig?
Mejladress (bara jag kan se den):

Din hemsida eller blogg:

Här skriver du kommentaren:

Trackback
RSS 2.0